Trening Ponedeljak Utorak Sreda Cetvrtak Petak Subota Nedelja
Wake Up 10:00 10:00 10:00
Central Cross 11:00 11:00 11:00
Funkcionalni Trening 20:00 20:00 20:00
Central Pump 21:00 21:00 21:00
Aerobic Mix 19:00 19:00 11:00
Pilates 19:00 20:00 19:00 20:00 19:00 18:00
Tae Bo 21:00 21:00 17:00
Img Loading...

Wake Up


Wake Up je relativno lagana forma vežbanja, niskog inteziteta, kojom se poboljšava savitljivost, mišićna snaga, izdržljivost i gipkost. Wake Up je metoda dobro osmišljenih i kontrolisanih vežbi koje aktiviraju mišiće, podižu kvalitet di­sanja i rada srca te vraćaju telu pravilno držanje i posturu. Preporučuje se za svaku dob. U srednjoj i starijoj dobi pilates je idealna aktivnost, posebno za osobe sa zdravstvenim poteškoćama te za one koji se nikada nisu bavili vežbanjem. Preporučuje se osobama mlađe životne dobi, kao i osobama u dobroj telesnoj formi. Pilates se uglavnom izvodi u stojećem položaju ili na strunjačama za vežbanje i uz upotrebu različitih rekvizita: mali jednoručni tegovi, velike pilates lopte, štapovi.

  • Trener - Jevrosima Popadić
Img Loading...

Central Cross


Central Cross je kruzni trening namenjen muškarcima i ženama, različitog predznanja i mogucnosti. Trening je umeren do visoko intezivan. Ovakav vid treninga jedan je od efikasnijih treninga u fitnesu. Omogucava vam da za relativno kratko vreme postignete dobru kondiciju i oblikujete svoje telo. Central Cross predstavlja program vezbanja koji odlikuje nekoliko krugova razlicitih vežbi snage, izdrzljivosti, eksplozivnosti...koje se tokom treninga ponavljaju odredjenim redosledom. Trening se sastoji od 10 razlicitih vezbi (stanica) Tokom vezbanja koriste se razliciti rekviziti: tegovi, sipke, pilates lopte, medicinke, tubeR gume, steperi, palice, TRX trake, vijace... Trening je namenjen svima koji zele da regulisu telesne masti, povecaju misicnu masu, poboljsaju kondiciju i naravno rese se svakodnevnog stresa.

  • Trener - Stevan Civric
Img Loading...

Funkcionalni Trening


Funkcionalni Trening je najkompletniji način treniranja, jer se radi na svim bitnim faktorima: snazi, kondiciji, eksplozivnosti, brzini i izdržljivosti. Prednosti funkcionalnog treninga su povećanje svih energetskih sistema. Poboljšanje kompozicije tela. Povećanje mišićne mase i snage. Povećanje radnog kapaciteta vežbanja. Raznolikost trening programa. Funkcionalni trening je trening umerenog do jakog intenziteta za oba pola i sve uzraste. U sklopu treninga pored vežbi sa sopstvenom težinom koristimo i rekvizite poput : vijače, trx-a, bučice, palice, tegovi, steperi, tuber gume, pilates lopte, klupe. Trajanje treninga: 60 minuta.

  • Trener - Slobodan Gužvica
Img Loading...

Central Pump


Aerobic Step je program vežbi I koreografija koje se obavljaju pomoću stepera. Trening je umerenog do jakog intenziteta. Uz dinamičnu muziku, vežbe pozitivno utiču na razvoj motoričkih, funkcionalnih i psiholoških sposobnosti vežbača, stimuliše rad i razvoj srca, pluća, oblikuje se donji deo tela (gluteus, kvadriceps i zadnja loža), zatim trbušni zid i ostatak mišića celog tela, povećava kondiciju i sagoreva kalorije sa kombinacijom vežbi snage i istezanjem na kraju. Spada u anti-stres program, obavezan deo treninga je energičan cardio blok sastavljen od koreografije gde je vežbanje intenzivno i po pravilu neprekidno u ritmu muzike. Namenjen je svim nivoima fitnes kondicije. Trajanje treninga: 60 minuta.

  • Trener - Sanja Milinkov
Img Loading...

Aerobic Mix


Aerobic Mix je dinamičan i veoma zabavan fitness program koji kombinuje klasičan aerobic, step aerobic, dens i latino aerobic. Aerobic mix je aerobni program visokog intenziteta. Spoj kreiranja koreografija, vežbi snage i izdržljivosti, i na kraju vežbi istezanja. Na svakom treningu se rade drugačije vežbe čime se izbegava rutina i jednoličnost. Namenjen je svima koji žele dobru zabavu, da oblikuju svoje telo i povećaju kondiciju. Koriste se različiti rekviziti: steperi, bučice, štapovi, vijače, lopte. Trajanje treninga: 60 minuta.

  • Trener - Jevrosima Popadić
Img Loading...

Pilates


Pilates je relativno lagana forma vežbanja, niskog intenziteta, kojom se poboljšava savitljivost, mišićna snaga, izdržljivost i gipkost. Pilates je metoda dobro osmišljenih i kontrolisanih vežbi koje aktiviraju mišiće, podižu kvalitet disanja i rada srca te vraćaju telu pravilno držanje i posturu. Preporučuje se svima. U srednjoj i starijoj dobi Pilates je idealna aktivnost, posebno za osobe sa zdravstvenim poteškoćama te za one koji se nikada nisu bavili vežbanjem. Preporučuje se osobama mlađe životne dobi, kao i osobama u dobroj telesnoj formi. Pilates se uglavnom izvodi u stojećem položaju ili na strunjači za vežbanje i uz upotrebu različitih rekvizita: mali jednoručni tegovi, velike pilates lopte, štapovi I gume. Trajanje treninga: 60 minuta.

  • Trener - Jevrosima Popadić
Img Loading...

Tae Bo


Tae Bo je visoko intenzivni trening koji poboljšava koordinaciju tela, aerobnu izdržljivost i utiče na smanjenje viška kilograma. Obuhvata izvođenje nožnih i ručnih tehnika borilačkih veština kombinovanih u koreografijama kao i vežbe snage. Rezultat ovih treninga je oblikovanje mišića ruku, nogu, zadnjice i stomaka kao i jačanje kondicije. Ovi treninzi poboljšavaju cirkulaciju, daju snagu i pospešuju mišićnu izdržljivost i fleksibilnost, ali i pojačavaju svesnost o sopstvenom telu i pomažu u podizanju samopouzdanja i eliminaciji stresa i napetosti. Namenjen je svima koji žele da postignu rezultate. Trajanje treninga : 60 minuta.

  • Trener - Jevrosima Popadić

Napomene


1. Prvi probni trening je besplatan uz prethodnu najavu.
2. Prijava sa članskom karticom na pultu, odmah po dolasku na trening je OBAVEZNA!
3. Sportska odeća, čiste posebne patike za trening i peškir su OBAVEZNI!
4. Učlanjenjem u Central Fitness & Gym svaka osoba stiče pravo na korišćenje usluga koje centar pruža, ujedno i obavezu da se pridržava kućnog reda i uputstva o korišćenju.