GRUPNI TRENINZI

Trening Ponedeljak Utorak Sreda Četvrtak Petak Subota Nedelja
11:00 11:00 11:00
19:00 19:00 19:00
20:00 20:00 20:00
21:00 21:00 21:00
19:00 19:00 11:00
20:00 20:00 10:00

Central Cross je kruzni trening, namenjen muškarcima i ženama, različitog predznanja i
mogućnosti. Trening je umeren do visoko intezivan. Ovakav vid treninga jedan je od efikasnijih
treninga u fitnesu. Omogućava vam da za relativno kratko vreme postignete dobru kondiciju i
oblikujete svoje telo. Central Cross predstavlja program vežbi koje odlikuje nekoliko krugova
razlicitih vežbi snage, izdrzljivosti, eksplozivnosti koje se tokom treninga ponavljaju odredjenim
redosledom. Trening se sastoji iz više različitih stanica. Tokom vezbanja koriste se razliciti
rekviziti: tegovi, šipke, girje, pilates lopte, medicinke, gume, steperi, palice, TRX trake i vijače.
Trening je namenjen svima koji žele da regulišu telesne masti, povećaju mišićnu masu,
poboljšaju kondiciju i umanje svakodnevni stres.
Trajanje treninga: 60 minuta.

Central Pump je trening sa opterećenjem, pump šipkama i tegovima. Idealan za one koji žele jake i oblikovane mišiće. Odlikuje ga veliki broj ponavljanja u toku samo jednog treninga preko 1.000 ponavljanja. Benefiti Central Pumpa su brojni: povećanje snage i izdržljivosti, jačanje mišića, oblikuje i doprinosi bržoj razgradnji telesnih masti. Trening će ti pomoći da očuvaš zdravlje kostiju i da odmoriš nakon napornog dana. Brzo dovodi u formu i jača samopouzdanje. Trajanje treninga: 60 minuta.

Funkcionalni Trening je najkompletniji način treniranja, jer se radi na svim bitnim faktorima: snazi, kondiciji, eksplozivnosti, mobilnosti, stabilnosti i izdržljivosti. Prednosti funkcionalnog treninga supovećanje svih energetskih sistema i performansi. Poboljšanje kompozicije i vraćanje tela u funcionalno stanje. Povećanje mišićne mase i snage. Povećanje radnog kapaciteta vežbanja. Funkcionalni trening je trening umerenog do visokog intenziteta, prilagođen za oba pola, namenjen je i profesionalnim sportistima. U sklopu treninga pored vežbi sa sopstvenom težinom, osnovnih višezglobnih vežbi, koriste se i rekviziti. Trajanje treninga: 60 minuta.

Central Glute je trening snage namenjen izgradnji i jačanju mišića nogu sa fokusom na gluteus mišiće. Trening je visoko intezivan i namenjen je svima koji žele da ojačaju, oblikuju i zategnu mišiće zadnjice i trbuha. Trening se izvodi sa opterećenjem uz upotrebu različitih rekvizita i tegova uz veliki broj ponavljanja. Cilj treninga je da poboljša tvoju funkcionalnost, poveća snagu i prevenira povrede. U trajanju od 60 minuta poboljšaćeš svoje sportske performanse i opšte sposobnosti.
Aeromix spada u grupu HIIT treninga. Visoko intezivni intervalni trening, koji uključuje različite vežbe sa različitim obrascima kretanja, kratki setovi rada sa kratkim pauzama između setova. Kardio deo je zasnovan na koreografijama uz dinamičnu muziku koje za zahtev imaju viši nivo koordinacije i brzine što u periodu od 60 minuta za rezultat ima potrošnju velike količine kalorija.
Central Balans je trening namenjen ljudima koji dugo vremena provode u sedećem položaju i ljudima koji imaju bolove u leđima. Trening ovog tipa doprinosi fleksibilnosti, držanju tela, poboljšanju snage i izdržljivosti, podizanje ravnoteže i koordinacije na jedan viši nivo, utiče na ubrzanje metabolizma i stvara jedan balans u vašem organizmu. Pred vama je trening u trajanju od 60 minuta za poboljšanje vašeg posturalnog statusa.

NAPOMENE
1. Prvi probni trening je besplatan uz prethodnu najavu.
2. Prijava sa članskom karticom na pultu, odmah po dolasku na trening je OBAVEZNA!
3. Sportska odeća, čiste posebne patike za trening i peškir su OBAVEZNI!
4. Učlanjenjem u Central Fitness & Gym svaka osoba stiče pravo na korišćenje usluga koje centar pruža, ujedno i obavezu da se pridržava kućnog reda i uputstva o korišćenju.

close-link