GRUPNI TRENINZI

Trening Ponedeljak Utorak Sreda Četvrtak Petak Subota Nedelja
11:00 11:00 11:00
15:00 15:00 15:00
15:00 15:00 15:00
15:00 15:00 15:00
16:00 16:00 16:00
Central Cross je kruzni trening, namenjen muškarcima i ženama, različitog predznanja i
mogućnosti. Trening je umeren do visoko intezivan. Ovakav vid treninga jedan je od efikasnijih
treninga u fitnesu. Omogućava vam da za relativno kratko vreme postignete dobru kondiciju i
oblikujete svoje telo. Central Cross predstavlja program vežbi koje odlikuje nekoliko krugova
razlicitih vežbi snage, izdrzljivosti, eksplozivnosti koje se tokom treninga ponavljaju odredjenim
redosledom. Trening se sastoji iz više različitih stanica. Tokom vezbanja koriste se razliciti
rekviziti: tegovi, šipke, girje, pilates lopte, medicinke, gume, steperi, palice, TRX trake i vijače.
Trening je namenjen svima koji žele da regulišu telesne masti, povećaju mišićnu masu,
poboljšaju kondiciju i umanje svakodnevni stres.
Trajanje treninga: 60 minuta.

Funkcionalni Trening je najkompletniji način treniranja, jer se radi na svim bitnim faktorima: snazi, kondiciji, eksplozivnosti, mobilnosti, stabilnosti i izdržljivosti. Prednosti funkcionalnog treninga supovećanje svih energetskih sistema i performansi. Poboljšanje kompozicije i vraćanje tela u funcionalno stanje. Povećanje mišićne mase i snage. Povećanje radnog kapaciteta vežbanja. Funkcionalni trening je trening umerenog do visokog intenziteta, prilagođen za oba pola, namenjen je i profesionalnim sportistima. U sklopu treninga pored vežbi sa sopstvenom težinom, osnovnih višezglobnih vežbi, koriste se i rekviziti. Trajanje treninga: 60 minuta.

Central Pump je trening sa opterećenjem, pump šipkama i tegovima. Idealan za one koji žele jake i oblikovane mišiće. Odlikuje ga veliki broj ponavljanja u toku samo jednog treninga preko 1.000 ponavljanja. Benefiti Central Pumpa su brojni: povećanje snage i izdržljivosti, jačanje mišića, oblikuje i doprinosi bržoj razgradnji telesnih masti. Trening će ti pomoći da očuvaš zdravlje kostiju i da odmoriš nakon napornog dana. Brzo dovodi u formu i jača samopouzdanje. Trajanje treninga: 60 minuta.
Aerobic Mix je dinamičan i veoma zabavan fitnes program koji kombinuje klasičan aerobic, step aerobic, dens i latino ples. Aerobic mix je aerobni program umeren do visokog intenziteta. Spoj kreiranih koreografija, vežbi snage i istezanja. Na svakom treningu se rade drugačije vežbe čime se izbegava rutina i jednoličnost. Namenjen je svima koji žele dobru zabavu, da oblikuju svoje telo i povećaju kondiciju. Za vreme treninga koriste se različiti rekviziti: steperi, bučice, štapovi, vijače i pilates lopte.
Trajanje treninga: 60 minuta.
Pilates je relativno lagana forma vežbanja niskog intenziteta, kojom se poboljšava mobilnost, stabilnost, mišićna snaga, izdržljivost i gipkost. Pilates je metoda dobro osmišljenih i kontrolisanih vežbi koje aktiviraju mišiće, podižu kvalitet disanja i rada srca. Akcenat se stavlja na istezanje celog tela. Pilates vraća telu pravilno držanje i posturu. Preporučuje se svima. U srednjoj i starijoj dobi pilates je idealna aktivnost, posebno za osobe sa zdravstvenim poteškoćama i za one koji se nikada nisu bavili vežbanjem. Preporučuje se osobama mlađe životne dobi, kao i osobama u dobroj telesnoj formi. Pilates se uglavnom izvodi u stojećem položaju ili na strunjači za vežbanje uz upotrebu različitih rekvizita: pilates lopte, pilates gume, jednoručni tegovi i palice.
Trajanje treninga: 60 minuta.

Tae Bo je visoko intenzivni trening koji poboljšava koordinaciju tela, aerobnu izdržljivost i utiče na smanjenje viška kilograma. Obuhvata izvođenje nožnih i ručnih tehnika borilačkih veština kombinovanih u koreografijama kao i vežbe snage. Rezultat ovih treninga je oblikovanje mišića ruku, nogu, zadnjice i stomaka kao i jačanje kondicije. Ovi treninzi poboljšavaju cirkulaciju, daju snagu i pospešuju mišićnu izdržljivost i fleksibilnost, ali i pojačavaju svesnost o sopstvenom telu i pomažu u podizanju samopouzdanja i eliminaciji stresa i napetosti. Namenjen je svima koji žele da postignu rezultate. Trajanje treninga : 60 minuta.

NAPOMENE
1. Prvi probni trening je besplatan uz prethodnu najavu.
2. Prijava sa članskom karticom na pultu, odmah po dolasku na trening je OBAVEZNA!
3. Sportska odeća, čiste posebne patike za trening i peškir su OBAVEZNI!
4. Učlanjenjem u Central Fitness & Gym svaka osoba stiče pravo na korišćenje usluga koje centar pruža, ujedno i obavezu da se pridržava kućnog reda i uputstva o korišćenju.

close-link